עברות מסמוך שעל כל המעסיק חובה לתלות במקום העבודה

נכתב ע"י: ארגון מעסיקן

נכתב ע"י: ארגון מעסיקן

משרד העבודה אוכף עברות מסמוך שעל המעסיק חובה לתלות במקום בולט בתוך העסק, על מנת להימנע מהטלת סנקציות ועיצומים כספיים.
בתחומים מסויימים על המעסיק חלה חובה, מתוקף חקיקת המגן בדיני עבודה בתקנות שונות, להציב במקום בולט לעין עיקרי זכויות עובדים בתחומים הבאים:

  1. חוק עבודת נשים:

על המעסיק לתלות תמצית של חוק עבודת הנשים המתארת את עיקרי זכויות העובדים, מגבלות ואיסורים, שבתחום העסקת נשים ובכללן: חופשת לידה, שמירת היריון, הגבלת פיטורים בתקופות אלו, חופשת לידה של בן הזוג, טיפולי פוריות ועוד.
להלן קישור לעיקרי חוק עבודת נשים להדפסה ותלייה בבית העסק שלכם:

  1. חוק שעות עבודה ומנוחה:

על המעסיק חלה חובה לתלות את עיקרי חוק שעות עבודה ומנוחה במקום בולט, על מנת לספק לעובדיו מידע בסיסי לעניין הגבלות בהעסקה בשעות מרובות עבודות לילה, שעות נוספות בימי מנוחה שבועיים, חגים וכו'.
להלן קישור לעיקרי חוק שעות עבודה ומנוחה להדפסה ותלייה בבית העסק שלכם:

  1. תקנון למניעת הטרדה מינית:
    על כל מעסיק, המעסיק למעלה מ- 25 עובדים, חובה לתלות במקום בולט לעין תקנון למניעת הטרדה מינית לדוגמא, לפי סעיף 7ד '2 חוק למניעת הטרדה מינית, וכן העברת הדרכות בנושא הטרדה מינית, מינוי עובדי ממונה על תחום מניעת הטרדה מינית והתנכלות במקום עבודה ומניעתה.
    להלן קישור לתקנון למניעת הטרדה מינית להדפסה ותלייה בבית העסק שלכם:

 

  1. תקנות שכר מינימום:
    על כל מעסיק, לתלות מודעה מעודכנת בדבר שיעורי שכר מינימום על סעיף 6ב' לחוק שכר מינימום. ולעדכן את השיעורים המשתנים מעת לעת לתשלום שכר מינימום לעובדים במשק ולעובדי נוער.
    מצורף קישור בדבר עיקרי זכויות העובד לחוק שכר מינימום להדפסה ותלייה בעסק:

ארגון מעסיקן נוסד ע"מ לספק לחברות שירות ומענה מקצועי בתחום דיני העבודה, ניהול משאבי אנוש על פי החוק והפסיקה הרלוונטיים, מתן סיוע ועזרה ראשונה בסוגיות משפטיות בתחומי העסקת עובדים בכל שלב מרגע הקבלה לעבודה וכלה בסיום יחסי העבודה.
מעוניינים לקבל ליווי ושירות יעיל וזמין באמצעות צוות עורכי דין מיומנים בתחומי משפט העבודה והעסקת עובדים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם פרטים נוספים

יש לכם שאלה?

לקבלת פרטים וייעוץ אתם מוזמנים לחייג אלינו או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

2020 All rights reserved ©